torsdag 1 september 2011

Windmills.

Jag fick en kommentar! Det har jag inte fått på lääääääääääääääänge. Länge. Kommentera mera, vettja! Kommentaren var från Madde (här får du en länkning till). Hon är bra.

Jag är förkyld. Det är för att jag trillade i sjön i fredags. Jag blev bara blöt upp till knäna, men mitt torra liv verkar mer dramatiskt när jag utelämnar den lilla sanningen. Trots denna förkylning är jag i skolan (varför skulle jag inte, liksom, det krävs mycket för att hålla mig därifrån) och i eftermiddags hade Amanda och jag matdejt. Hon är fin, min vän.

Nu ska jag skriva brev. Någon som vill ha ett?

3 kommentarer:

  1. Tramptass vill ha ett kaffebrev!

    SvaraRadera
  2. jag vill ha ett brev :D

    SvaraRadera
  3. JAG VILL HA! Och du Lovisa. DU är bra med. Mycket bra. Typ bäst. :)

    SvaraRadera