lördag 6 augusti 2011

Why being really lonely is sometimes super awesome.

  • ingen påminner mig om hur dålig jag är
  • jag kan bete mig hur ruttet jag vill, för den enda som lider av det är jag och det gör ju inte så mycket
  • jag har tid att tänka utan att bli avbruten
  • jag kan falla in i gamla minnen och bli nostalgisk en stund och önska att jag kunde spola tillbaka tiden
  • jag har tid att önska att jag kunde spola fram tiden (så skolan kan börja igen någon himla gång)
  • det finns ingen (mer än jag själv) som skrämmer mitt ego från att titta fram och ta lite plats
  • jag kan sitta i en halvtimme och försöka komma på en sjunde punkt utan att någon knuffar bort mig från datorn
  • slutligen kan jag tvinga mig själv att tillägga en åttonde punkt eftersom jag är psycho och har väldigt svårt för talet 7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar