söndag 17 juli 2011

Alive and... not kicking, no.

17 dagar (och typ 300 potatisar och 40 lökar vilka orsakade väldiga flodvågor) senare är jag nu hemma igen. Jag har hunnit med en hel del med det här jobbet. Jag har som sagt skalat asmycket potatis, hackat massa lök och tömt en hel årsförbrukning av tårar, sagt varsågod mer än jag kan och vill minnas, fyllt på många kannor vatten, tevatten och kaffe... och så vidare.
Tänkte bara berätta det. Och några tabbar gjorda av mig.
I fredags tappade jag min tallrik med mat i salladsskålen. Några dagar tidigare spillde jag mat på någon annans tröja. Idag tappade jag min kaka på golvet. Ni kan antagligen tänka er resten.

Igår förmiddag fick jag en ganska hård sparkad boll på knät. Jag kan fortfarande ana märken på benet från sömmarna i lädret. Najs!

Nu är jag trött som katten men känner inte för att sova riktigt. Ska nog försöka mig på Sissis friterade bröd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar