tisdag 26 juli 2011

Oh bra-listan, where art thou?

Det finns människor som inte tror på att jag är klantig. Till er vill jag bara säga: Jag är klantig.

Bevis ett (21 juli 2011):
"Min sopkvast (en sådan där med metallskaft och plasthandtag) var lite böjd så jag tänkte jag kunde böja tillbaka den genom att trycka den emot verandaräcket. Min idé visade sig vara mindre bra, för skaftet gick av, jag tippade framåt och trampade (i mitt desperata försök att återfå balansen) sönder plastskyffeln som jag skulle ta upp smutsen med."

Bevis två (17 juli 2011):
"I fredags tappade jag min tallrik med mat i salladsskålen. Några dagar tidigare spillde jag mat på någon annans tröja. Idag tappade jag min kaka på golvet."

Bevis tre (15 april 2011):
"Ibland när jag ska gå in till mitt rum så går jag i ganska rask takt. Uppför trappan, sväng till vänster och in i mitt rum. Ibland glömmer jag också att dörren är stängd, vilket resulterar i några bulor och lite förödmjukelse, men sedan lättnad över att ingen mer än katten såg mig."

Bevis fyra (7 april 2011):
"Nu har jag stressat som tusan för att hinna bli klar till 07.45, och precis när jag höll på att ta skorna fick jag för mig att titta på mobilklockan. 06.45."

Och det värsta av allt:
Jag har tappat bort listan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar