tisdag 3 maj 2011

Going down.

Tro det eller ej, men ikväll tog jag min big butt, la den på cykelsadeln och trampade iväg. Jag var borta i en timme, eller 64 minuter för att vara exakt (ja, jag kollade tiden), och med trötta ben kommer jag antagligen sova ganska gott i natt. Faktumet att jag sov endast fyra timmar i natt kan också spela in en aning. Men innan jag lägger mig ska jag laga lite pangkaker så jag har något gott att äta till frukost imorgon.


Jag känner en fin människa som har bestämt att hon och jag ska skriva en bra-saker-med-Lovisa-lista. Det värsta är att när hon säger gulliga saker och sånt som jag gjort bra, så inser jag hur lite jag faktiskt håller med henne. Fast det bästa är att hon fortsätter säga fina saker till mig, så att jag slutar lyssna på mig själv en stund.

2 kommentarer:

  1. Borde också pröva den tekniken... någon gång...inte nu bara- Orkar inte.

    SvaraRadera
  2. Låter bra men en bra-saker-med-lovisa-lista! säg till om ni behöver mer saker för jag kan komma på många!

    SvaraRadera