fredag 6 maj 2011

Shake.

Trots att idag varit en bra dag så är jag fortfarande lika förvirrad. Först missade jag som sagt bussen, men sedan när jag väl tagit mig hem lyckades jag inte riktigt låsa upp ytterdörren. Det var först en liten stund senare som jag insåg att jag försökte låsa upp med min skåpsnyckel. Jag har sex nycklar i knippan att hålla koll på: skåpsnyckeln, hemnyckeln, två cykelnycklar (till två olika cyklar till råga på allt), rumsnyckeln och elevrådsstyrelserumsnyckeln. Och ett USB-minne. Men det är ingen nyckel. Men jag är fortfarande förvirrad, oh yeah.

Nu ska jag återigen fördjupa mig i Harry Potter och hans liv, fast först måste jag berätta att den där föreläsningen om facket som vi lyssnade på igår var attans rörig. Det tyckte till och med läraren. Fast hon är ju också lite galen. The devil in disguise...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar