fredag 13 maj 2011

Oh crap.

Idag slutade jag 9.30, för sista lektionen var inställd. Jag kan inte nog poängtera hur otroligt tråkigt jag tycker att det är att sluta så tidigt när det inte finns en buss hem förrän ganska många timmar senare. Det kan vara det som orsakat att jag inte har något vettigt att skriva nu.

Det regnade i eftermiddags. Spöregnade. Jättemycket. När jag såg det trodde jag att jag skulle spricka av förtjusning. Jag sprang till hallen, tog på mig skorna och rusade ut. Eftersom jag bara hade linne, skjorta och kortbyxor på mig utöver skorna så lär jag vara väldigt förkyld imorgon. Men det är banne mig värt det. Jag ställde mig under ett stuprör och "duschade" precis som jag gjorde för tio år sedan. It was awesome! Nu är det dessvärre blå himmel, annars hade jag nog tillbringat hela kvällen ute i regnet.
Yes, I'm strange.

3 kommentarer:

  1. Sv ; Haha självklart gör jag det :)
    Jag kan gå med på dundret men inte blixtrarna !

    SvaraRadera
  2. Du är inte bara ganska bäst , utan jätte - fantastiskt asbäst ! :)

    Ps, Tack för de fina orden :) Du är snäppet bättre än mig !

    SvaraRadera
  3. Du är helt otrolig lovisa! jag vill va som dig! ska nog ta och springa ut nästa gång det regnar!
    förresten så saknar jag dig! <3

    SvaraRadera