onsdag 18 maj 2011

Stupid.

Den här skoldagen har varit konstig. Som vanligt blev det tjafs och vilda argumentationer när vi skulle planera och alla pratade i munnen på varandra. Inget nytt under solen, allt är som det brukar vara. Mina dåliga dagar har nog kommit tillbaka från semestern, för så ofokuserad som jag var idag har jag nog inte varit sedan i mars. Kanske kan till och med jag ha nytta av det där sommarlovet för att kunna ta igen mig. Fast det tar fortfarande emot att säga det. Jag vill inte.

Trots att det var en ganska kass dag så lyckades jag glädja åtminstone en person, och det var väl inte så illa. Om hon nu inte ljög, men det kan jag inte tänka mig.

Nu har jag väntat i ungefär 5 timmar med att publicera det här inlägget, för jag tänkte att jag skulle få någon slags snilleblixt eller något. Jag vill skriva det jag tänker, men orden sitter långt inne och verkar vilja stanna där ett tag till. Jag antar att jag hoppades för mycket igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar