onsdag 11 maj 2011

Surprises and stuff.

Ikväll lever jag på ett finfint minne från förra året (Familjematiné m. familjen Börud-Lindéh, Barnens Nyhem) och mår ganska gott. Tidigare idag blev jag också positivt överraskad av en vän som erbjöd ett litet jobb. Samma som förra året, köksjobb på tonårsbibelskolan. Fast i år kan jag nog hantera det lite bättre, hehe. Men det blir najs, tjänar drygt 6000 kronor på två och en halv vecka. Det är inte fy skam! Men som sagt, det har varit en ganska fin eftermiddag och kväll.

Imorgon är det Hagatorpspåhitt för hela slanten, precis som på tisdag och torsdag nästa vecka.Sjätteklassare, funktionsnedsatta och barn- och fritidselever blandade, det blir nog en härlig skara.

Tidigare ikväll var jag ute och promenerade genom häst- och kohagarna. Min vapendragare följde med mig och vek inte mer än 5 meter från min sida. Den grabben, han kan!

1 kommentar:

  1. du vet inte om de skulle vilja ha hjälp på flahult av nån mer? vet du nån man kan fråga i sådana fall :P behöver ett jobb och det hade varit perfekt.
    kramar!

    SvaraRadera