måndag 2 maj 2011

On my way to where the air is sweet.

Helgen som gick var fylld av självförakt och tanketrassel, så nu är jag glad att den är slut.
Idag var helt okej, förutom en liten oönskad händelse. Men jag antar att jag kan glömma den ganska lätt.
Imorgon blir nog konstig. Min rygg gick nämligen av igen nu ikväll så jag kommer nog inte kunna sitta helt smärtfritt på ett par dagar.

Jag har ingen riktig motivation till att blogga än, och egentligen har jag inte så mycket anledning till att publicera det här inlägget. Men jag antar att jag är ännu en tönt som söker lite bekräftelse, det är så människor funkar.

2 kommentarer:

  1. Helt okej gumman och ja gillade detta inlägget! :D<3

    SvaraRadera
  2. MIn vän, min vän. Bekräftelse-horor är vi allihopa och det är INGET vi borde dölja tycker jag. Och du skriver väldigt bra i dina inlägg. :)

    SvaraRadera