onsdag 4 maj 2011

So damn curious.

Idag har innehållit både bra och dåliga nyheter, svåra att tackla. Jag tror jag väntar med det i ett par dagar.

I skolan pysslade vi som besatta (alla utom Sarah) hela förmiddagen, och även en bit in på eftermiddagen. Mitt resultat blev klassen i form av målade träfigurer. Awesome!



Efter skolan for jag iväg med skolans elevrådsstyrelse på ett roligt påhitt. Vi åkte till Borås och bowlade, vilket var väldigt kul. Efter det for vi till Thai Silk och åt en sväng. Det var visserligen roligt det med, men jag tror att galet skulle beskriva restaurangbesöket lite bättre. Jag fick en glasskula på mig och hela kvällen garvade jag så mycket att jag troligtvis har träningsvärk i mina skrattmuskler imorgon.
Någonting fruktansvärt besynnerligt är att jag lyckades ta mig till och från Borås med inte mindre än två dåraktiga bilförare som utan dåligt samvete körde i 140 km/h ibland. På vägen till stan blev det bilrace med någon som vi bestämde oss för att kalla för Morgan. Han verkade inte så glad över att vi åkte in precis framför honom, för han gav oss fingret ett par gånger. Fast vi ville inte ha det, så vi lämnade tillbaka det med glädje och vinkningar. På hemvägen åkte jag med den andra föraren som höll på att köra på ett rådjur. Livat, va?

Nu ska jag sova så jag är någorlunda mottaglig imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar