tisdag 26 april 2011

I'm funny, dammit!

Jag vill inte tycka illa om någon. Vill inte. VILL INTE. Men nu gör jag det ändå. Man kan självklart inte tycka om alla, men den här personen hade jag precis lärt mig att tycka om.
Varför ska det vara så svårt att säga sanningen? Det står ju i bibeln att sanningen gör oss fria (hur det kommer sig att jag nu refererar till bibeln kan man undra, jag som inte riktigt vet om jag tror på den eller inte), varför ljuger då folk så att tungan blir alldeles svart? Fy fan. FY! Jag vet, svordomar klär mig inte riktigt, but desperate times... well, you know it all.

Idag har jag jävlats så in i vassen! Det började på idrotten då jag retades lite med två i klassen, och vann dessutom volleybollmatchen till slut (woho!). Efter idrotten var jag som vanligt segast med att duscha och byta om och greja, så då kom jag på den geniala idén, som jag tyvärr inte kunde vara med och genomföra. Jag såg att de flesta sjundeklassare som bytte om i samma rum som min klass hade snörskor, och där låg grunden till mitt lilla practical joke. Mina fina klasskamrater bestämde sig för att genomföra det, när jag hade förklarat hur jag tänkte. Resultatet? Take a look.



Jag är oerhört nöjd med min tankegång och kan bland mina andra titlar lägga till Mastermind. Lovisa Sekreterare Skolambassadör Rektorsdotter Lärardotter Mastermind Fält. Det känns bra.


Senare under dagen jävlades jag lite till. Jag har alltså nu upptäckt charmen med detta, det kan bli en trevlig vecka!

2 kommentarer:

  1. Mycket fin idé Lovisa ! :)

    SvaraRadera
  2. Haha! detta gjorde min dag! du gav mig just en väldigt bra idé...

    SvaraRadera