lördag 23 april 2011

Mongovän.

Idag har jag träffat min fina vän Rebecca Brandt. Vi har inte setts på ungefär ett och ett halvt år, så det var väldigt kul att ses. Vi tog en glassfika på Gyllene Måsen och pratade lite gammalt och lite nytt. Fruktansvärt mysigt. Jag tycker om min vän.

Imorgon ska jag träffa en annan fin människa som jag inte heller träffat på ett tag. Det var dock inte riktigt lika längesedan vi sågs, ett par månader bara. Men det ska bli kuligt.

Jag startade alldeles nyss kaffemaskingrejen så jag borde få vuxenpoäng. Fast i och med att jag inte vet vad maskinen heter och att jag dessutom inte tänker dricka kaffet så blir väl poängen fråntagen. Kaffet ska jag hälla på ett papper för att få det att se gammalt ut. Hehe. Pyssel och jag är en bra kombo. 

1 kommentar:

  1. Sv ; haha känns skönt att veta att jag inte är den enda som sover konstigt ;) haha tack antar jag ! :)

    SvaraRadera