fredag 8 april 2011

This song is stuck inside my head.

Jag har precis skickat mina provsvar. En av mina sämsta provinsatser någonsin, jag blir väldigt förvånad om jag överhuvudtaget blir godkänd. Faktiskt. No, I'm not too hard on myself. Jag var nervös redan innan, och med Margaretha flåsande i nacken och tjuvläsande blev det inte bättre. Men nu kan jag förhoppningsvis lägga lagarna på hyllan jämte naturkunskapen.

När jag slutar för dagen, 10.45, ska jag (låtsas) äta lite lunch i matsalen, och sedan åker jag hem och äter riktig lunch, dvs. pulvermos och fiskbullar. Sedan ska jag städa huset innan mina finfinfina vänner kommer på besök. It's gonna be a great weekend.

Jag fick förresten, mer eller mindre seriös, kvarsittning av Margaretha. Det är tråkigt och jag stör dem som fortfarande skriver prov. I salen ovanför spelar de We are the world på väldigt hög volym (de är antagligen döva där uppe), och jag funderar på om den kommer konkurrera ut den andra låten som sitter fast i mitt huvud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar