tisdag 5 april 2011

Sometimes, the only thing you have is a song.

Idag försökte jag förklara för min lärare hur galen jag är, men hon trodde mig inte. Men skam den som ger sig, som en annan lärare sa till mig tidigare på förmiddagen (edit: det var faktiskt på eftermiddagen, men jag glömde bort det...). Åh, vilka bra människor jag känner. Och på tal om bra människor så får jag besök av tre sådana i helgen. It's gonna be a great weekend med vänner som jag inte träffat på alldeles för länge.

Jag pratade med farmor i telefonen för en stund sedan. Hon är en ängel. Fast en väldigt levande ängel, min dröm var inte sann som tur var. Däremot är det lite läskigt att hon skadat ryggen och behöver gå med rullator. But who the hell cares? She's alive!

Nu borde jag plugga en massa lagar, men jag vill inte. Jag orkar inte. Men jag måste för annars får Maggan mongoutbrott på mig. Heja oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar