måndag 18 april 2011

My fishbowl.

Jag har ju tidigare nämnt att jag läser min egen blogg när jag har tråkigt, right? Så blev det även idag, alldeles nyss till och med. Jag klev precis ut ur duschen och tänkte att jag skulle läsa det jag skrev förut. Det var nog ett smart drag, för jag insåg hur otroligt luddigt det var för att vara skrivet av mig. Det enda som framgick var att jag är besatt av Harry Potter, och det vet väl folk redan.

Jag har kommit snäppet längre på mitt evighetsprojekt, och med lite hjälp kanske det är färdigt imorgon. Det är nu bara 18 kvar av 40. Resultat kommer kanske när det är klart. Plugget har jag däremot inte börjat med alls än, jag planerar inte att göra det innan det tidigare nämnda projektet är slutfört.

Ute är det sol, fågelkvitter och kobajslukt i luften. Kan det bli mer vår? Knappast. Det är ingen som helst idé att vädra ur bajslukten, för om man öppnar fönstret tränger den ju bara in ännu mer... Jag funderar lite på att gå ut och plocka lite vitsippor att lägga i min fiskskål istället, eftersom flytljuset som skulle vara däri inte flöt. Kanske även en liten promenad till järnvägen är på sin plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar